fbintw

headerverhaal

Mijn vader runde meer dan 35 jaar een eigen supermarkt in Venlo.
Van het bestieren van een eigen zaak stak ik veel op. En al jong werd de kiem gelegd voor mijn interesse in corporate stories. Zoals die van Ikea, Wedgwood, Coca Cola, McDonalds, Lego en Adidas. 

Achter alle grote verhalen van mondiale bedrijven zit ook een klein verhaal.
Een menselijk verhaal over doorzetten, vasthouden aan je visie, anders durven zijn, onverwachte dingen doen.

Het verhaal zit in het ontstaan, in de
wending van het bedrijf, in de personen die aan het roer staan of in wat hun
producten en diensten voor mensen
betekenen. 


 
Elk bedrijf en elke organisatie, groot of klein, heeft een verhaal of meerdere
verhalen.

Geen abstracte missies, visies en waarden maar concrete, authentieke verhalen. Om medewerkers mee te werven en aan je te binden, klanten mee te enthousiasmeren en relaties mee op te bouwen.


BuroMwijs brengt de verhalen naar boven en vertaalt ze naar teksten voor website, brochure en nieuwsbrief tot
presentatie, persbericht en jaarverslag. 

Geïnspireerd geraakt? Neem contact op.